DIGITAL – стратегії як сучасний напрям у рекламному бізнесі

Назва публікаціїDIGITAL – стратегії як сучасний напрям у рекламному бізнесі
ПосиланняТимошик В. Ю., Дубініна Т. С. DIGITAL – стратегії як сучасний напрям у рекламному бізнесі. Збірник матеріалів V Всеукраїнскої науково-практичної конференції «Сталий розвиток економіки на засадах ресурсоефективності» Запоріжжя: ЗНУ, 2019. C. 120-121.
Електронне посилання
Автори
  • Тимошик Валерія Юріївна; Tymoshyk Valeriia ;
  • Дубініна Т С; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів V Всеукраїнскої науково-практичної конференції «Сталий розвиток економіки на засадах ресурсоефективності»
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок120-121
Кількість друкованих аркушів0.08
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська