Соціальна відповідальність, як складова маркетингових комунікацій комерційного підприємства.

Назва публікаціїСоціальна відповідальність, як складова маркетингових комунікацій комерційного підприємства.
ПосиланняСейсебаєва Н. Г., Лабенська Ю. . Соціальна відповідальність, як складова маркетингових комунікацій комерційного підприємства. Наука та інновації - 2019: теорія, методологія та практика: матеріали міжнар. наук. конф. (м. Запоріжжя, 6 грудня, 2019 р.) Запоріжжя: ЗНУ, 2019. C. 18-19.
Електронне посилання
Автори
  • Сейсебаєва Наталія Григорівна; Sejsebajeva Natalya ;
  • Лабенська Юлія ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїНаука та інновації - 2019: теорія, методологія та практика: матеріали міжнар. наук. конф. (м. Запоріжжя, 6 грудня, 2019 р.)
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок18-19
Кількість друкованих аркушів2
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська