Основні аспекти мультимедійної реклами

Назва публікаціїОсновні аспекти мультимедійної реклами
ПосиланняПотапенко М. В. Основні аспекти мультимедійної реклами. Соціокультурні тенденції розвитку сучасного мистецтва та дизайну Херсон: ХНТУ, 2018. C. 175. URL: http://kntu.net.ua/ukr/content/download/57745/344508/file/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB.pdf.
Електронне посиланняhttp://kntu.net.ua/ukr/content/download/57745/344508/file/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB.pdf
Автори
  • Потапенко Микола Васильович; Potapenko Nikolay ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСоціокультурні тенденції розвитку сучасного мистецтва та дизайну
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2018
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок175
Кількість друкованих аркушів0.04
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська