SMM ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ

Назва публікаціїSMM ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ
ПосиланняМарунчак А., Терент'єва Н. В. SMM ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ. НАУКА ТА ІННОВАЦІЇ - 2019: ТЕОРІЯ, МЕТОДОЛОГІЯ ТА ПРАКТИКА Запоріжжя: м. Вінниця,, 2019. Т. 3 C. 74-75. URL: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/conferences/issue/view/2019.12.06/2019.12.06.v3.
Електронне посиланняhttps://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/conferences/issue/view/2019.12.06/2019.12.06.v3
Автори
  • Терент'єва Наталія Валеріївна; Terentieva Nataliia ;
  • ; Марунчак Альона ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїНАУКА ТА ІННОВАЦІЇ - 2019: ТЕОРІЯ, МЕТОДОЛОГІЯ ТА ПРАКТИКА
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2019
Том3
Номер (випуск)
Номери сторінок74-75
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняУкраїнська