Нейромаркетинг, як сладовий елемент маркетингових досліджень

Назва публікаціїНейромаркетинг, як сладовий елемент маркетингових досліджень
ПосиланняЛабенська Ю. . Нейромаркетинг, як сладовий елемент маркетингових досліджень. Problèmes et perspectives d'introduction de la recherche scientifique innovante:collection de papiers scientifiques «ΛΌГOΣ» avec des matériaux de la conférence scientifique et pratique internationale(Vol. 1), 29novembre, 2019. Bruxelles, Belgique Vinnytsia, st. Zodchih, 18, bureau 81: : Imprimerie L'entrepreneur individuel Gulyae, 2019. Т. 1 C. 76-77. URL: https://fileview.fwdcdn.com/?url=https%3A%2F%2Fmail.ukr.net%2Fapi%2Fpublic%2Ffile_view%2Flist%3Ftoken%3D1WTXcaIMkphP-WGh_aS28RXwFWfbvjvTRprSplBvSOLlNBe3TAisFm_fBO-imnHiGUxaAOmoYMMs76_WZM7RaPHxLYIlPzTv02xdLlg8x_fhWlGSQQ%253ASVaPTdrdIcDHAeDZ%26r%3D157678349.
Електронне посиланняhttps://fileview.fwdcdn.com/?url=https%3A%2F%2Fmail.ukr.net%2Fapi%2Fpublic%2Ffile_view%2Flist%3Ftoken%3D1WTXcaIMkphP-WGh_aS28RXwFWfbvjvTRprSplBvSOLlNBe3TAisFm_fBO-imnHiGUxaAOmoYMMs76_WZM7RaPHxLYIlPzTv02xdLlg8x_fhWlGSQQ%253ASVaPTdrdIcDHAeDZ%26r%3D157678349
Автори
  • Лабенська Юлія ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїProblèmes et perspectives d'introduction de la recherche scientifique innovante:collection de papiers scientifiques «ΛΌГOΣ» avec des matériaux de la conférence scientifique et pratique internationale(Vol. 1), 29novembre, 2019. Bruxelles, Belgique
Рівень конференціїМіжнародна (закордонна)
Рік публікації2019
Том1
Номер (випуск)
Номери сторінок76-77
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська