Вимоги до особистості вчителя початкової школи та психологічні умови до подолання професійної фрустрованості у процесі впровадження концепції «Нова українська школа»

Назва статтіВимоги до особистості вчителя початкової школи та психологічні умови до подолання професійної фрустрованості у процесі впровадження концепції «Нова українська школа»
ПосиланняМостова Т. О. Вимоги до особистості вчителя початкової школи та психологічні умови до подолання професійної фрустрованості у процесі впровадження концепції «Нова українська школа». Міжнародне наукометричне фахове видання VІІІ Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. 2019. C. 45-55.
Електронне посилання
Автори
  • Мостова Тетяна Олександрівна; Mostova Tetiana ;
Назва журналу (збірника)Міжнародне наукометричне фахове видання VІІІ Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок45-55
Кількість друкованих аркушів10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,