Краудпаблішинг як новітній інструмент Інтернет-промоції видавничої продукції

Назва статтіКраудпаблішинг як новітній інструмент Інтернет-промоції видавничої продукції
ПосиланняКондрико А. А., Зубенко К. О. Краудпаблішинг як новітній інструмент Інтернет-промоції видавничої продукції. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2019. № 2 (38). C. 52-58.
Електронне посилання
Автори
  • Кондрико Анастасія Андріївна; Kondryko Anastasya ;
  • Зубенко Ксенія Олександрівна; ;
Назва журналу (збірника)Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2019
Том
Номер (випуск)2 (38)
Номери сторінок52-58
Кількість друкованих аркушів0.63
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,