Маркетингові практики в індустрії спорту як складної системи соціально-економічних відносин

Назва публікаціїМаркетингові практики в індустрії спорту як складної системи соціально-економічних відносин
ПосиланняСьомченко В. В., Лиходід А. А. Маркетингові практики в індустрії спорту як складної системи соціально-економічних відносин. Управління соціально-економічним розвитком держави та регіонів : збірник матеріалів XІІ Міжнародної науково-практичної конференції Запоріжжя: ЗНУ, 2018. C. 337-338.
Електронне посилання
Автори
  • Сьомченко Вікторія Вікторівна; Somchenko Viktoriia ;
  • Лиходід А А; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїУправління соціально-економічним розвитком держави та регіонів : збірник матеріалів XІІ Міжнародної науково-практичної конференції
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2018
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок337-338
Кількість друкованих аркушів2
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська