Соціальна реклама в Україні: формування мотиваційного дискурсу особистості засобами рекламного тексту

Назва статтіСоціальна реклама в Україні: формування мотиваційного дискурсу особистості засобами рекламного тексту
ПосиланняБерезенко В. В., Санакоєва Н. Д., Доценко К. О., Кудінов І. О., Іванець Т. Соціальна реклама в Україні: формування мотиваційного дискурсу особистості засобами рекламного тексту. В кн.: Березенко В. Медіакультура в контексті міждисциплінарних досліджень: монографія / За загальною редакцією Березенко В. В., Лепський М. А. Запоріжжя: Кераміст. 2017 C. 92-110.
Електронне посилання
Автори статті
Назва книги (монографії)Медіакультура в контексті міждисциплінарних досліджень: монографія
Автори книги (монографії)Березенко В.
ISBN978-966-2404-33-3
Назва видавництваКераміст
Місто видавництваЗапоріжжя
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2017
Сторінки92-110
Кількість друкованих аркушів0.75
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюБерезенко В. В. Лепський М. А.