MODERN MARKETING WITH THE APPLICATION OF BIG DATA

Назва статтіMODERN MARKETING WITH THE APPLICATION OF BIG DATA
ПосиланняIvanov M. . MODERN MARKETING WITH THE APPLICATION OF BIG DATA. BULLETIN ZAPORIZHZHIA NATIONAL UNIVERSITY ECONOMIC SCIENCES. 2019. № 3 (43). C. 116-120. URL: doi:10.26661/2414-0287-2019-3-43-19.
Електронне посиланняdoi:10.26661/2414-0287-2019-3-43-19
Автори
  • Ivanov Mykola ; ;
Назва журналу (збірника)BULLETIN ZAPORIZHZHIA NATIONAL UNIVERSITY ECONOMIC SCIENCES
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2019
Том
Номер (випуск)3 (43)
Номери сторінок116-120
Кількість друкованих аркушів1.50
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,