Значення public relations (PR) у створенні корпоративної культури

Назва статтіЗначення public relations (PR) у створенні корпоративної культури
ПосиланняБабич О. Б. Значення public relations (PR) у створенні корпоративної культури. Актуальні проблеми державного управління: Збірник наукових праць ДРІДУ НАДУ. 2003. № 4 (14). C. 248-258.
Електронне посилання
Автори
  • Бабич Олександр Борисович; Babych Oleksandr ;
Назва журналу (збірника)Актуальні проблеми державного управління: Збірник наукових праць ДРІДУ НАДУ
Статус журнала (збірника)
Рік видання2003
Том
Номер (випуск)4 (14)
Номери сторінок248-258
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,