Вплив маркетингу на збутову та фінансову діяльність підприємств в умовах цифровізації

Назва частиниВплив маркетингу на збутову та фінансову діяльність підприємств в умовах цифровізації
ПосиланняОгренич Ю. О., Череп А. В., Забєліна Д. Ю. Вплив маркетингу на збутову та фінансову діяльність підприємств в умовах цифровізації. В кн.: Європейський досвід використання цифрових технологій в економіці : колективна монографія / За загальною редакцією Череп А. В. Рига: Baltija Publishing. 2025 C. 173–185. URL: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/26563 http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/619 https://doi.org/10.30525/978-9934-26-581-5 .
Електронне посиланняhttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/26563 http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/619 https://doi.org/10.30525/978-9934-26-581-5
Автори частини
  • Огренич Юлія Олександрівна ; Ohrenych Yuliia ;
Назва книги (монографії)Європейський досвід використання цифрових технологій в економіці : колективна монографія
Автори книги (монографії)
ISBN978-9934-26-581-5
Назва видавництваBaltija Publishing
Місто видавництваРига
Країна видавництваЛатвія
Рік видання2025
Сторінки173–185
Кількість друкованих аркушів0.53
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюЧереп А. В.