2.2. ОСОБЛИВОСТІ ВИМІРЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ВІД ЗАЛУЧЕННЯ ДО ОКУПНОСТІ

Назва публікації2.2. ОСОБЛИВОСТІ ВИМІРЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ВІД ЗАЛУЧЕННЯ ДО ОКУПНОСТІ
Посилання2.2. ОСОБЛИВОСТІ ВИМІРЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ВІД ЗАЛУЧЕННЯ ДО ОКУПНОСТІ. За загальною редакцією Малтиз В. В. Riga: Baltija Publishing, 2025. 10 с.
Вид публікаціїМонографія
Електронне посиланняhttp://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/621
Автори
ISBN978-9934-26-579-2
Назва видавництваBaltija Publishing
Місто видавництваRiga
Країна видавництваLatvia
Рік видання2025
Кількість сторінок10
Кількість друкованих аркушів4
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюМалтиз В. В.