Посттравматична педагогіка в умовах воєнних викликів: інноваційні методики підтримки дітей, які пережили бойові дії та вимушене переселення

Назва статтіПосттравматична педагогіка в умовах воєнних викликів: інноваційні методики підтримки дітей, які пережили бойові дії та вимушене переселення
ПосиланняТомченко М. А. Посттравматична педагогіка в умовах воєнних викликів: інноваційні методики підтримки дітей, які пережили бойові дії та вимушене переселення. «Академічні візії» категорія Б. 2025. № 47. C. 1-12. URL: https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/view/2156.
Електронне посиланняhttps://www.academy-vision.org/index.php/av/article/view/2156
Автори
  • Томченко Марина Анатоліївна; Tomchenko Maryna ;
Назва журналу (збірника)«Академічні візії» категорія Б
Статус журнала (збірника)
Рік видання2025
Том
Номер (випуск)47
Номери сторінок1-12
Кількість друкованих аркушів12
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія