ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ПРОТИДІЇ ДЕЗІНФОРМАЦІЇ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

Назва статтіШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ПРОТИДІЇ ДЕЗІНФОРМАЦІЇ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
ПосиланняЧереп О. Г., Маркова С. В., Лещенко А. А. ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ПРОТИДІЇ ДЕЗІНФОРМАЦІЇ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ВІДНОВЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ. Підприємництво і інновації. 2025. № 37. C. 31-37.
Електронне посилання
Автори
  • Маркова Світлана Вікторівна; Markova Svitlana ;
  • Череп Олександр Григорович; Cherep Oleksandr ;
  • Лещенко Анатолій Анатолійович; ;
Назва журналу (збірника)Підприємництво і інновації
Статус журнала (збірника)
Рік видання2025
Том
Номер (випуск)37
Номери сторінок31-37
Кількість друкованих аркушів0.80
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія