Technological Innovation in Digital Brand Management: Leveraging Artificial Intelligence and Immersive Experiences

Назва статтіTechnological Innovation in Digital Brand Management: Leveraging Artificial Intelligence and Immersive Experiences
ПосиланняТERENTIEVA N. ., KARPENKO V. ., YAROVA N. ., SHKVYRIA N. ., PASKO M. . Technological Innovation in Digital Brand Management: Leveraging Artificial Intelligence and Immersive Experiences. Journal of Research, Innovation and Technologies . 2025. Т. 4. № 3. C. 201-223. URL: https://doi.org/10.57017/jorit.v4.2(8).06.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.57017/jorit.v4.2(8).06
Автори
  • Shkvyria Natalia ; ;
  • ТERENTIEVA Nataliia ; ;
  • KARPENKO Vitali ; ;
  • YAROVA Nina ; ;
  • PASKO Maryna ; ;
Назва журналу (збірника)Journal of Research, Innovation and Technologies
Статус журнала (збірника)
Рік видання2025
Том4
Номер (випуск)3
Номери сторінок201-223
Кількість друкованих аркушів2
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія