Рекламний дискурс медичних препаратів: когнітивно-комунікативний аспект

Назва статтіРекламний дискурс медичних препаратів: когнітивно-комунікативний аспект
ПосиланняВапіров С. Ю. Рекламний дискурс медичних препаратів: когнітивно-комунікативний аспект. Вісник науки та освіти. . 2025. № № 3(33) (2025). . C. С. 124-138. . URL: DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-3(33).
Електронне посиланняDOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-3(33)
Автори
  • Вапіров Сергій Юрійович; Vapirov Sergij ;
Назва журналу (збірника)Вісник науки та освіти.
Статус журнала (збірника)
Рік видання2025
Том
Номер (випуск)№ 3(33) (2025).
Номери сторінокС. 124-138.
Кількість друкованих аркушів0.40
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія