Назва статті | Соціально-емоційне та етичне навчання (CЕЕН) як інноваційна модель у підготовці майбутніх педагогів і психологів |
---|---|
Посилання | Голованова Т. П. Соціально-емоційне та етичне навчання (CЕЕН) як інноваційна модель у підготовці майбутніх педагогів і психологів. Педагогічні науки: теорія та практика. 2025. № 2. C. 90-96. URL: https://doi.org/10.26661/2786-5622-2025-2-12. |
Електронне посилання | https://doi.org/10.26661/2786-5622-2025-2-12 |
Автори |
|
Назва журналу (збірника) | Педагогічні науки: теорія та практика |
Статус журнала (збірника) | Вітчизняний фаховий |
Рік видання | 2025 |
Том | |
Номер (випуск) | 2 |
Номери сторінок | 90-96 |
Кількість друкованих аркушів | 0.66 |
Галузь науки | Соціогуманітарні |
Мова видання | Англійська |
Категорія | Публікація в періодичному виданні Категорія Б, |