Соціально-емоційне та етичне навчання (CЕЕН) як інноваційна модель у підготовці майбутніх педагогів і психологів

Назва статтіСоціально-емоційне та етичне навчання (CЕЕН) як інноваційна модель у підготовці майбутніх педагогів і психологів
ПосиланняГолованова Т. П. Соціально-емоційне та етичне навчання (CЕЕН) як інноваційна модель у підготовці майбутніх педагогів і психологів. Педагогічні науки: теорія та практика. 2025. № 2. C. 90-96. URL: https://doi.org/10.26661/2786-5622-2025-2-12.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.26661/2786-5622-2025-2-12
Автори
  • Голованова Тетяна Петрівна; Holovanova Golovanova Tetiana Tatyana ;
Назва журналу (збірника)Педагогічні науки: теорія та практика
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2025
Том
Номер (випуск)2
Номери сторінок90-96
Кількість друкованих аркушів0.66
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,