Педагогічні умови розвитку критичного мислення учнів у процесі читання з розумінням

Назва статтіПедагогічні умови розвитку критичного мислення учнів у процесі читання з розумінням
ПосиланняДоброскок С. О. Педагогічні умови розвитку критичного мислення учнів у процесі читання з розумінням. Актуальні питання у сучасній науці. Серія Педагогіка. 2025. № 8 (38). C. 1178-1190. URL: -.
Електронне посилання-
Автори
  • Доброскок Світлана Олександрівна; Dobroskok Svitlana ;
Назва журналу (збірника)Актуальні питання у сучасній науці. Серія Педагогіка
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2025
Том
Номер (випуск)8 (38)
Номери сторінок1178-1190
Кількість друкованих аркушів0.90
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,