Теоретико-концептуальні засади формування клієнтоорієнтованої моделі публічного сервісу: від «послуга як процедура» до «послуга як досвід».

Назва статтіТеоретико-концептуальні засади формування клієнтоорієнтованої моделі публічного сервісу: від «послуга як процедура» до «послуга як досвід».
ПосиланняАжажа М. А., Дашков А. О., Цикін Д. С. Теоретико-концептуальні засади формування клієнтоорієнтованої моделі публічного сервісу: від «послуга як процедура» до «послуга як досвід». Публічне управління і адміністрування в Україні. . 2024. № 42. C. 188-194. URL: URL: https://pag-journal.iei.od.ua/archives/2024/42-2024/35.pdf.
Електронне посиланняURL: https://pag-journal.iei.od.ua/archives/2024/42-2024/35.pdf
Автори
  • Ажажа Марина Андріївна; Azhazha Maryna ;
  • Дашков Артур Олександрович; ;
  • Цикін Дмитро Сергійович; ;
Назва журналу (збірника)Публічне управління і адміністрування в Україні.
Статус журнала (збірника)
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)42
Номери сторінок188-194
Кількість друкованих аркушів2
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія