ЯПОНСЬКИЙ ПІДХІД ПРОСУВАННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Назва публікаціїЯПОНСЬКИЙ ПІДХІД ПРОСУВАННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
ПосиланняМалтиз В. В., Фастовець Д. ЯПОНСЬКИЙ ПІДХІД ПРОСУВАННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ. Збірник наукових праць студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених «Молода наука-2025»: Запоріжжя: ЗНУ, 2025. Т. 3 C. 311-313. URL: https://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc//--nzhenernij-navchalno-naukovij-institut--im--yu-m--potebni-2023/tom_3.pdf.
Електронне посиланняhttps://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc//--nzhenernij-navchalno-naukovij-institut--im--yu-m--potebni-2023/tom_3.pdf
Автори
  • Малтиз Вікторія Віталіївна; Maltuz Viktorija ;
  • ; Фастовець Денис ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник наукових праць студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених «Молода наука-2025»:
Рівень конференціїУніверситетська
Рік публікації2025
Том3
Номер (випуск)
Номери сторінок311-313
Кількість друкованих аркушів2
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська