ТРАНСФОРМАЦІЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ

Назва публікаціїТРАНСФОРМАЦІЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ
ПосиланняМалтиз В. В., Соколовський І. . ТРАНСФОРМАЦІЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ. Сталий розвиток економіки на засадах ресурсоефективності : збірник матеріалів X Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених / за ред. А. В. Череп. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2025. C. 83-85. URL: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/bitstream/12345/26423/1/0062921.pdf.
Електронне посиланняhttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/bitstream/12345/26423/1/0062921.pdf
Автори
  • Малтиз Вікторія Віталіївна; Maltuz Viktorija ;
  • Соколовський Ілля ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСталий розвиток економіки на засадах ресурсоефективності : збірник матеріалів X Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених / за ред. А. В. Череп.
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2025
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок83-85
Кількість друкованих аркушів2
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська