Проблематика використання технологій штучного інтелекту у директ-маркетингу

Назва публікаціїПроблематика використання технологій штучного інтелекту у директ-маркетингу
ПосиланняЛиненко А. В., Стародубцев В. М. Проблематика використання технологій штучного інтелекту у директ-маркетингу. Форсайт розбудови України: стратегічні імпульси сталого розвитку в економіці, менеджменті, маркетингу та публічному управлінні : матеріали III міжнар. наук.-практ. конф. м. Запоріжжя, 27 травня 2025 р. Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. C. 275–277. URL: http://www.tsatu.edu.ua/ep/wp-content/uploads/sites/31/materialy-konferenciyi.pdf.
Електронне посиланняhttp://www.tsatu.edu.ua/ep/wp-content/uploads/sites/31/materialy-konferenciyi.pdf
Автори
  • Линенко Андрій Володимирович; Lynenko Andrii ;
  • Стародубцев Владислав Максимович; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїФорсайт розбудови України: стратегічні імпульси сталого розвитку в економіці, менеджменті, маркетингу та публічному управлінні : матеріали III міжнар. наук.-практ. конф. м. Запоріжжя, 27 травня 2025 р.
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2025
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок275–277
Кількість друкованих аркушів3
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська