ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СПОСІБ ПРОСУВАННЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ

Назва публікаціїІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СПОСІБ ПРОСУВАННЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ
ПосиланняСидорук А. В., Люта Д. А. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СПОСІБ ПРОСУВАННЯ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики Харків: Харківський національний університет міського, 2025. C. 92-97. URL: https://tourism.kname.edu.ua/nauka/zbirnyky-naukovykh-konferentsii-kafedry.
Електронне посиланняhttps://tourism.kname.edu.ua/nauka/zbirnyky-naukovykh-konferentsii-kafedry
Автори
  • Сидорук Анна Вікторівна; Sydoruk Anna ;
  • Люта Дарина Анатоліївна; Liuta Daryna ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2025
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок92-97
Кількість друкованих аркушів0.02
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська