ЦИФРОВИЙ БРЕНДИНГ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Назва статтіЦИФРОВИЙ БРЕНДИНГ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
ПосиланняТерент'єва Н. В. ЦИФРОВИЙ БРЕНДИНГ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки . 2025. Т. Том 338. № № 1 (2025). C. 311-316. URL: https://heraldes.khmnu.edu.ua/index.php/heraldes/article/view/1472.
Електронне посиланняhttps://heraldes.khmnu.edu.ua/index.php/heraldes/article/view/1472
Автори
  • Терент'єва Н. В.; ;
Назва журналу (збірника)Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2025
ТомТом 338
Номер (випуск) № 1 (2025)
Номери сторінок311-316
Кількість друкованих аркушів1
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,