Цифровий бренд і його вплив на українську економіку: аналіз ризиків і перспектив

Назва статтіЦифровий бренд і його вплив на українську економіку: аналіз ризиків і перспектив
ПосиланняКабанова О., Терент'єва Н. В., Рагуліна Н. Цифровий бренд і його вплив на українську економіку: аналіз ризиків і перспектив. Актуальні питання економічних наук. 2025. № № 8 (2025). C. 40-58. URL: https://a-economics.com.ua/index.php/home/article/view/258.
Електронне посиланняhttps://a-economics.com.ua/index.php/home/article/view/258
Автори
  • Терент'єва Н. В.; ;
  • ; Кабанова О. ;
  • ; Рагуліна Н. ;
Назва журналу (збірника)Актуальні питання економічних наук
Статус журнала (збірника)
Рік видання2025
Том
Номер (випуск) № 8 (2025)
Номери сторінок40-58
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,