РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТРИГЕРІВ У ФОРМУВАННІ СПРИЙНЯТТЯ БРЕНДУ ТА ЇХНЯ ЕФЕКТИВНІСТЬ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ

Назва статтіРОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТРИГЕРІВ У ФОРМУВАННІ СПРИЙНЯТТЯ БРЕНДУ ТА ЇХНЯ ЕФЕКТИВНІСТЬ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
ПосиланняТерент'єва Н. В., Пєстрєцова Р. Я. РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ ТРИГЕРІВ У ФОРМУВАННІ СПРИЙНЯТТЯ БРЕНДУ ТА ЇХНЯ ЕФЕКТИВНІСТЬ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ. НАУКОВИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ ЖУРНАЛ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ». 2025. № № 3 (285). C. 52-61. URL: https://eco-science.net/wp-content/uploads/2025/03/3.25._topic_Natalia-V.-Terenteva-Ruslana-Pestretsova-52-61.pdf.
Електронне посиланняhttps://eco-science.net/wp-content/uploads/2025/03/3.25._topic_Natalia-V.-Terenteva-Ruslana-Pestretsova-52-61.pdf
Автори
  • Терент'єва Н. В.; ;
  • Пєстрєцова Р. Я.; ;
Назва журналу (збірника)НАУКОВИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ ЖУРНАЛ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ»
Статус журнала (збірника)
Рік видання2025
Том
Номер (випуск)№ 3 (285)
Номери сторінок52-61
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія