Соціальні проєкти як інструмент реалізації PR-комунікації сучасними компаніями.

Назва публікації Соціальні проєкти як інструмент реалізації PR-комунікації сучасними компаніями.
ПосиланняБаранецька А. Д., Максишко Д. Соціальні проєкти як інструмент реалізації PR-комунікації сучасними компаніями. Журналістика та реклама: вектори взаємодії [Електронний ресурс] : тези доп. VII Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 25 берез. 2025 р.) / відп. ред. Д. С. Файвішенко. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2025. – 162 с. Київ: Держ. торг.-екон. ун-т,, 2025. C. 19-22. URL: https://ur.knute.edu.ua/items/8d287265-bef4-47c1-b5aa-043005125d6d.
Електронне посиланняhttps://ur.knute.edu.ua/items/8d287265-bef4-47c1-b5aa-043005125d6d
Автори
  • Баранецька Анна Дмитрівна; Baranetska Anna ;
  • ; Максишко Д ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЖурналістика та реклама: вектори взаємодії [Електронний ресурс] : тези доп. VII Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 25 берез. 2025 р.) / відп. ред. Д. С. Файвішенко. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2025. – 162 с.
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2025
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок19-22
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська