ІНТЕГРАЦІЯ МОДЕЛІ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ БРЕНДА В ЗАГАЛЬНУ СТРАТЕГІЮ БРЕНДА КОМПАНІЇ

Назва публікаціїІНТЕГРАЦІЯ МОДЕЛІ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ БРЕНДА В ЗАГАЛЬНУ СТРАТЕГІЮ БРЕНДА КОМПАНІЇ
ПосиланняГоловань О. О., Олійник О. М. ІНТЕГРАЦІЯ МОДЕЛІ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ БРЕНДА В ЗАГАЛЬНУ СТРАТЕГІЮ БРЕНДА КОМПАНІЇ. НАУКОВИЙ ВИМІР ОСМИСЛЕННЯ ТА ПОШУКУ ОПТИМАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ РОЗВИТКУ УКРАЇНИ: МАРКЕТИНГОВИЙ, ЕКОНОМІЧНИЙ, ФІНАНСОВИЙ, УПРАВЛІНСЬКИЙ ТА ПРАВОВИЙ АСПЕКТИ : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 19 березня 2025 р. Київ: Академія праці, соціальних відносин та туризм, 2025. C. 95-97. URL: https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1bZQ9oheB4S7EfX0I6q9LxsS4H1O00j_X.
Електронне посиланняhttps://drive.google.com/drive/u/1/folders/1bZQ9oheB4S7EfX0I6q9LxsS4H1O00j_X
Автори
  • Олійник Олександр Миколайович; Oliynyk Oleksandr ;
  • Головань Ольга Олексіївна; Holovan Olha ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїНАУКОВИЙ ВИМІР ОСМИСЛЕННЯ ТА ПОШУКУ ОПТИМАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ РОЗВИТКУ УКРАЇНИ: МАРКЕТИНГОВИЙ, ЕКОНОМІЧНИЙ, ФІНАНСОВИЙ, УПРАВЛІНСЬКИЙ ТА ПРАВОВИЙ АСПЕКТИ : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 19 березня 2025 р.
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2025
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок95-97
Кількість друкованих аркушів2
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська