РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ ТУРИЗМУ

Назва публікаціїРЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ ТУРИЗМУ
ПосиланняМаковецька Н. В., Люта Д. А. РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ ТУРИЗМУ. 2nd International Scientific and Practical Conference "Modern Problems of Science and Technology" March 17-19, 2025 Tallinn, Estonia Tallinn: European Open Science Space, 2025. C. 245-249. URL: DOI 10.70286/EOSS-17.03.2025.
Електронне посиланняDOI 10.70286/EOSS-17.03.2025
Автори
  • Маковецька Наталія Валеріївна; Makovetska Natalia ;
  • Люта Дарина Анатоліївна; Liuta Daryna ;
Повна назва збірника матеріалів конференції2nd International Scientific and Practical Conference "Modern Problems of Science and Technology" March 17-19, 2025 Tallinn, Estonia
Рівень конференціїМіжнародна (закордонна)
Рік публікації2025
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок245-249
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська