Прояв сексизму у рекламі як невід'ємна частина аналізу сучасного медіа-простору

Назва частиниПрояв сексизму у рекламі як невід'ємна частина аналізу сучасного медіа-простору
ПосиланняЧереп О. Г., Дашко І. М., Русінова В. С. Прояв сексизму у рекламі як невід'ємна частина аналізу сучасного медіа-простору. В кн.: ACTUAL PROBLEMS OF MODERN SCIENCE 2024 Bydgoszcz - Khmelnytskyi: Bydgoszcz - Khmelnytskyi. 2024 C. 1052-1057.
Електронне посилання
Автори частини
  • Дашко Ірина Миколаївна; Dashko Iryna ;
  • Череп О. Г.; ;
  • Русінова В. С.; ;
Назва книги (монографії)ACTUAL PROBLEMS OF MODERN SCIENCE 2024
Автори книги (монографії)
ISBN978-83-938655-7-7
Назва видавництваBydgoszcz - Khmelnytskyi
Місто видавництваBydgoszcz - Khmelnytskyi
Країна видавництваПольща-Україна
Рік видання2024
Сторінки1052-1057
Кількість друкованих аркушів0.25
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцією