Особливості формування та розвитку бренду роботодавця

Назва частиниОсобливості формування та розвитку бренду роботодавця
ПосиланняДашко І. М., Христофорова Н. . Особливості формування та розвитку бренду роботодавця. В кн.: Інтеграція освіти, науки і бізнесу : монографія. Том 13 / за ред. А. В. Череп. Запоріжжя: Запорізький національний університет. 2024 C. 165-171.
Електронне посилання
Автори частини
  • Дашко Ірина Миколаївна; Dashko Iryna ;
  • Христофорова Наталя ; ;
Назва книги (монографії)Інтеграція освіти, науки і бізнесу : монографія. Том 13 / за ред. А. В. Череп.
Автори книги (монографії)
ISBN
Назва видавництваЗапорізький національний університет
Місто видавництваЗапоріжжя
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2024
Сторінки165-171
Кількість друкованих аркушів0.56
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцією