Рекламна діяльність як індикатор ефективності публічного управління в умовах воєнного стану

Назва статтіРекламна діяльність як індикатор ефективності публічного управління в умовах воєнного стану
ПосиланняАжажа М. А., Венгер О. М. Рекламна діяльність як індикатор ефективності публічного управління в умовах воєнного стану. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2024. № 6. C. 1-17. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/dy/article/view/3925.
Електронне посиланняhttps://www.nayka.com.ua/index.php/dy/article/view/3925
Автори
  • Ажажа Марина Андріївна; Azhazha Maryna ;
  • Венгер Ольга Миколаївна; Venger Olga ;
Назва журналу (збірника)Державне управління: удосконалення та розвиток
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)6
Номери сторінок1-17
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,