Маркетингові технології у сучасних політичних процесах

Назва частиниМаркетингові технології у сучасних політичних процесах
ПосиланняМальована Ю. Г. Маркетингові технології у сучасних політичних процесах. В кн.: Технології державотворення в умовах сучасної політичної дійсності : колективна монографія / за заг. ред. Н. В. Горло. Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2024. 290 с. / За загальною редакцією Горло Н. В. Запоріжжя: Запорізький національний університет. 2024 C. 240-266. URL: https://dspace.znu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/12345/25198/0060900.pdf?sequence=1&isAllowed=y.
Електронне посиланняhttps://dspace.znu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/12345/25198/0060900.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Автори частини
  • Мальована Юлія Геннадіївна; Malovana Yuliia ;
Назва книги (монографії)Технології державотворення в умовах сучасної політичної дійсності : колективна монографія / за заг. ред. Н. В. Горло. Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2024. 290 с.
Автори книги (монографії)
ISBN978-966-599-618-7
Назва видавництваЗапорізький національний університет
Місто видавництваЗапоріжжя
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2024
Сторінки240-266
Кількість друкованих аркушів1.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюГорло Н. В.