Дисперсійний аналіз результатів діагностування готовності вчителів іноземної мови до професійного розвитку

Назва статтіДисперсійний аналіз результатів діагностування готовності вчителів іноземної мови до професійного розвитку
ПосиланняКаніболоцька О., Пшенична О. С. Дисперсійний аналіз результатів діагностування готовності вчителів іноземної мови до професійного розвитку. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка». 2025. № 2. C. 1401–1412. URL: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-2(42)-1401-1412.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-2(42)-1401-1412
Автори
  • Пшенична Олена Станіславівна; Pshenichna Olena ;
  • Каніболоцька Ольга Анатоліївна; Kanibolotska Olga ;
Назва журналу (збірника)«Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»
Статус журнала (збірника)Вітчизняний нефаховий
Рік видання2025
Том
Номер (випуск)2
Номери сторінок1401–1412
Кількість друкованих аркушів0.66
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,