Позиціонування як технологія політичного маркетингу

Назва статтіПозиціонування як технологія політичного маркетингу
ПосиланняМальована Ю. Г. Позиціонування як технологія політичного маркетингу. Сучасні політичні візії. 2024. № 1. C. 34-39. URL: https://journalsofznu.zp.ua/index.php/political/issue/view/209/190.
Електронне посиланняhttps://journalsofznu.zp.ua/index.php/political/issue/view/209/190
Автори
  • Мальована Юлія Геннадіївна; Malovana Yuliia ;
Назва журналу (збірника)Сучасні політичні візії
Статус журнала (збірника)
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)1
Номери сторінок34-39
Кількість друкованих аркушів0.54
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія