Штучний інтелект як допоміжний інструмент в створенні рекламного продукту

Назва статтіШтучний інтелект як допоміжний інструмент в створенні рекламного продукту
ПосиланняСанакоєва Н. Д., Гарбуз Л. М., Березенко В. В. Штучний інтелект як допоміжний інструмент в створенні рекламного продукту. Держава та регіони. Сер. Соціальні комунікації. 2024. № № 4 (60).. C. С. 91-99. . URL: http://www.zhu.edu.ua/journal_cpu/index.php/der_sc/article/view/1087.
Електронне посиланняhttp://www.zhu.edu.ua/journal_cpu/index.php/der_sc/article/view/1087
Автори
  • Санакоєва Наталя Дмитрівна; Sanakoieva Natalia ;
  • Березенко Віта Віталіївна; Berezenko Vita ;
  • Гарбуз Лілія Миколаївна; ;
Назва журналу (збірника)Держава та регіони. Сер. Соціальні комунікації
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)№ 4 (60).
Номери сторінокС. 91-99.
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,