Критерії і показники сформованості професійної компетентності майбутніх дизайнерів засобами паперової інженерії

Назва статтіКритерії і показники сформованості професійної компетентності майбутніх дизайнерів засобами паперової інженерії
ПосиланняБрянцев О. А. Критерії і показники сформованості професійної компетентності майбутніх дизайнерів засобами паперової інженерії. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2024. № 92. C. 142-149. URL: https://doi.org/10.32782/1992-5786.2024.92.23.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.32782/1992-5786.2024.92.23
Автори
  • Брянцев Олександр Анатолійович; Briantsev Oleksandr ;
Назва журналу (збірника)Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)92
Номери сторінок142-149
Кількість друкованих аркушів7
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,