Стратегії усвідомленого читання в контексті підготовки до НМТ зукраїнської літератури

Назва статтіСтратегії усвідомленого читання в контексті підготовки до НМТ зукраїнської літератури
ПосиланняДоброскок С. О., Бакаленко І. М., Курилова Ю. Р. Стратегії усвідомленого читання в контексті підготовки до НМТ зукраїнської літератури. Педагогічна Академія: наукові записки. 2024. № № 13 (2024). C. 1-22. URL: https://pedagogical-academy.com/index.php/journal/article/view/556.
Електронне посиланняhttps://pedagogical-academy.com/index.php/journal/article/view/556
Автори
  • Бакаленко Ірина Миколаївна; Bakalenko Iryna ;
  • Курилова Юлія Романівна; Kurylova Iuliia ;
  • Доброскок Світлана Олександрівна; Dobroskok Svitlana ;
Назва журналу (збірника)Педагогічна Академія: наукові записки
Статус журнала (збірника)
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)№ 13 (2024)
Номери сторінок1-22
Кількість друкованих аркушів1
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,