Розробка бренд платформи з залученням гейміфікації та конверсійного маркетингу

Назва статтіРозробка бренд платформи з залученням гейміфікації та конверсійного маркетингу
ПосиланняМисник А. ., Чемерис Г. Ю. Розробка бренд платформи з залученням гейміфікації та конверсійного маркетингу. «Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка» . 2024. Т. 2. № 82. C. 82-90. URL: https://doi.org/10.24919/2308-4863/82-2-12.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.24919/2308-4863/82-2-12
Автори
  • Чемерис Ганна Юріївна; Chemerys Hanna ;
  • Мисник Анастасія ; ;
Назва журналу (збірника)«Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка»
Статус журнала (збірника)
Рік видання2024
Том2
Номер (випуск)82
Номери сторінок82-90
Кількість друкованих аркушів0.95
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія