Трансформація інструментарію бізнес-аналітики в системі ефективності менеджменту маркетингової діяльності підприємства-імпортера

Назва статтіТрансформація інструментарію бізнес-аналітики в системі ефективності менеджменту маркетингової діяльності підприємства-імпортера
ПосиланняОлійник О. М., Головань О. О., Сухарева К. В., Маказан Є. В., Бікулов Д. Т. Трансформація інструментарію бізнес-аналітики в системі ефективності менеджменту маркетингової діяльності підприємства-імпортера. Актуальні питання економічних наук. 2024. № 6. C. -. URL: https://doi.org/10.5281/zenodo.14603233.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.5281/zenodo.14603233
Автори
  • Олійник Олександр Миколайович; Oliynyk Oleksandr ;
  • Маказан Євгенія Василівна; Makazan Yevheniia ;
  • Головань Ольга Олексіївна; Holovan Olha ;
  • Бікулов Дамір Тагірович; Bikulov Damir ;
  • Сухарева Катерина Володимирівна; Sukhareva Kateryna ;
Назва журналу (збірника)Актуальні питання економічних наук
Статус журнала (збірника)
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)6
Номери сторінок-
Кількість друкованих аркушів16
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,