M-learning як «фактор успішності» в процесі навчання іноземним мовам: стратегії та механізми оптимізації

Назва статтіM-learning як «фактор успішності» в процесі навчання іноземним мовам: стратегії та механізми оптимізації
ПосиланняТарасенко К. В. M-learning як «фактор успішності» в процесі навчання іноземним мовам: стратегії та механізми оптимізації. Закарпатські філологічні студії.. 2023. Т. 2. № 32. C. 225-229. URL: http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/index.php/32-2-2023.
Електронне посиланняhttp://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/index.php/32-2-2023
Автори
  • Тарасенко Кирил Валентинович; Tarasenko Kyryl ;
Назва журналу (збірника)Закарпатські філологічні студії.
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2023
Том2
Номер (випуск)32
Номери сторінок225-229
Кількість друкованих аркушів5
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,