Короткострокове багатовимірне прогнозування у цифровому маркетингу

Назва статтіКороткострокове багатовимірне прогнозування у цифровому маркетингу
ПосиланняІванов С. М. Короткострокове багатовимірне прогнозування у цифровому маркетингу. Здобутки економіки: перспективи та іновації. 2024. № 8. C. 1-20. URL: https://econp.com.ua/index.php/journal/article/view/67/45.
Електронне посиланняhttps://econp.com.ua/index.php/journal/article/view/67/45
Автори
  • Іванов Сергій Миколайович; Ivanov Serhii ;
Назва журналу (збірника)Здобутки економіки: перспективи та іновації
Статус журнала (збірника)
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)8
Номери сторінок1-20
Кількість друкованих аркушів1.60
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,