Концепція маркетингового планування на діловому ринку в умовах цифрової економіки

Назва статтіКонцепція маркетингового планування на діловому ринку в умовах цифрової економіки
ПосиланняІванов С. М. Концепція маркетингового планування на діловому ринку в умовах цифрової економіки. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки . 2024. № 2(62). C. 33-37. URL: https://journalsofznu.zp.ua/index.php/economics/article/view/4221/4024.
Електронне посиланняhttps://journalsofznu.zp.ua/index.php/economics/article/view/4221/4024
Автори
  • Іванов Сергій Миколайович; Ivanov Serhii ;
Назва журналу (збірника)Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)2(62)
Номери сторінок33-37
Кількість друкованих аркушів0.90
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,