Психолого-педагогічний супровід формування соціальної компетентності молодших школярів на засадах діяльнісного підходу в умовах реформи «Нова українська школа»

Назва статтіПсихолого-педагогічний супровід формування соціальної компетентності молодших школярів на засадах діяльнісного підходу в умовах реформи «Нова українська школа»
ПосиланняСущенко Л. О., Корчан С. Е. Психолого-педагогічний супровід формування соціальної компетентності молодших школярів на засадах діяльнісного підходу в умовах реформи «Нова українська школа». Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2024. № 97. C. 88–93. URL: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2024/97/17.pdf.
Електронне посиланняhttp://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2024/97/17.pdf
Автори
  • Сущенко Лариса Олександрівна; Sushchenko Larysa ;
  • Корчан С. Е.; ;
Назва журналу (збірника)Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)97
Номери сторінок88–93
Кількість друкованих аркушів5
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,