ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПРИ ПРОСУВАННІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ

Назва статтіВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПРИ ПРОСУВАННІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ
ПосиланняПолусмяк Ю. І., Гальчинський М., Суліз А. . ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПРИ ПРОСУВАННІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ. Management and entrepreneurship: trends of development. 2024. Т. 3. № 29. C. 72-81. URL: https://management-journal.org.ua/index.php/journal/article/view/524.
Електронне посиланняhttps://management-journal.org.ua/index.php/journal/article/view/524
Автори
  • Полусмяк Юлія Ігорівна; Polusmyak Yuliya ;
  • ; Гальчинський Максим ;
  • Суліз Артем ; ;
Назва журналу (збірника)Management and entrepreneurship: trends of development
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2024
Том3
Номер (випуск)29
Номери сторінок72-81
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,