СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА INSTAGRAM ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ МОЛОДІЖНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ТУРИЗМУ

Назва статтіСОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА INSTAGRAM ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ МОЛОДІЖНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ТУРИЗМУ
ПосиланняСОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА INSTAGRAM ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ МОЛОДІЖНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ: ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ТУРИЗМУ. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. 2021. № 55. C. 76-87. URL: http://journals.hnpu.edu.ua/index.php/sciencemeans/article/view/3586.
Електронне посиланняhttp://journals.hnpu.edu.ua/index.php/sciencemeans/article/view/3586
Автори
Назва журналу (збірника)Засоби навчальної та науково-дослідної роботи
Статус журнала (збірника)
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)55
Номери сторінок76-87
Кількість друкованих аркушів7
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,