Систематизація існуючих наукових підходів до розвитку бренду підприємства.

Назва статтіСистематизація існуючих наукових підходів до розвитку бренду підприємства.
ПосиланняЗборовська О. М., Красовська О. . Систематизація існуючих наукових підходів до розвитку бренду підприємства. Інвестиції: практика та досвід,. 2019. № 17. C. 12-16.
Електронне посилання
Автори
  • Зборовська Ольга Михайлівна; Zborovska Olga ;
  • Красовська Олена ; ;
Назва журналу (збірника)Інвестиції: практика та досвід,
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2019
Том
Номер (випуск)17
Номери сторінок12-16
Кількість друкованих аркушів0.40
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,