ДИНАМІЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ДОВІРИ СПОЖИВАЧІВ ДО ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ПІД ВПЛИВОМ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Назва статтіДИНАМІЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ДОВІРИ СПОЖИВАЧІВ ДО ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ПІД ВПЛИВОМ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПосиланняБирський В. В., Шмиголь Н. М., Антонюк А. А. ДИНАМІЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ДОВІРИ СПОЖИВАЧІВ ДО ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ПІД ВПЛИВОМ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Управління змінами та інновації. 2024. № 10. C. 42-45. URL: https://doi.org/10.32782/CMI/2024-10-8.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.32782/CMI/2024-10-8
Автори
  • Шмиголь Надія Миколаївна; Shmygol Nadiia ;
  • Антонюк А ; ;
  • Бирський Віталій Валерійович; Byrskyi Vitalii ;
Назва журналу (збірника)Управління змінами та інновації
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2024
Том
Номер (випуск)10
Номери сторінок42-45
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,