Theoretical and methodological loyalty management approaches in the conditions of digital transformation

Назва статтіTheoretical and methodological loyalty management approaches in the conditions of digital transformation
ПосиланняОлійник О. М., Олійник М. О., Головань О. О., Маркова С. В. Theoretical and methodological loyalty management approaches in the conditions of digital transformation. Management and entrepreneurship: trends of development. 2024. Т. Vol 2 . № 28. C. 61-75. URL: https://doi.org/10.26661/2522-1566/2024-2/28-05..
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.26661/2522-1566/2024-2/28-05.
Автори
  • Олійник Олександр Миколайович; Oliynyk Oleksandr ;
  • Маркова Світлана Вікторівна; Markova Svitlana ;
  • Головань Ольга Олексіївна; Holovan Olha ;
  • Олійник Максим Олександрович; Oliinyk Maksym ;
Назва журналу (збірника)Management and entrepreneurship: trends of development
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2024
ТомVol 2
Номер (випуск)28
Номери сторінок61-75
Кількість друкованих аркушів14
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,